Va multumim ca ati ales Hotel Saturn!

DATELE SOCIETATII:
SC FIMEST TURIST SRL
J13/3610/2005
RO14595049
Str. Matei Basarab, nr. 67
Mangalia, Jud. Constanta 
STRUCTURA DE PRIMIRE TURISTICA:  HOTEL SATURN CATEGORIA 5*
ADRESA
Stațiunea Saturn, Mangalia, judetul Constanta, str. Greenport, nr. 32 A, cod poștal 905500.

DATE DE CONTACT
Telefon:+40241 740 260, +40748 221 023, +40748 221 021
Email: info@hotelsaturn.ro, rezervari@hotelsaturn.ro.

Inaugurat in anul 2007, Hotelul Saturn oferă servicii de calitate, avand ca prioritate maximizarea satisfactiei oaspetilor sai. Am dorit înca de la început să ne ridicam la înălţimea standardelor europene în ceea ce priveşte calitatea şi  rafinamentul serviciilor, motiv pentru care am implementat “Sistemul de Management al Calitaţii” SR EN ISO 9001:2015, “Sistemul de Management de Mediu” SR EN ISO 14001:2015, Sistemul de Management de al Sigurantei Alimentelor SR EN ISO 22000:2019 si suntem primul hotel din Romania care a obtinut certificatul Eticheta Ecologica europeana pentru serviciile de cazare, intreaga echipa fiind implicata in protejarea mediului inconjurator si conservarea resurselor naturale.

Informatii si dotari hotel
Dotari generale :
Complexul Saturn 5* are in componenta spatii de cazare, restaurant clasic cu terasa la piscina, restaurant cu specific italian, lobby bar, piscina in aer liber (cu jacuzzi si piscina pentru copii), pool bar, centru SPA (2 saune uscate, baie cu aburi si aromoterapie, jacuzzi, masaje corporale de intretinere si terapeutice, paturi incalzite pentru relaxare), sala fitness, loc de joaca pentru copii, parcare auto proprie, plaja privata.

Dotari camere :
Sistem de aer conditionat, TV prin cablu, internet wireless, telefon in camera si la baie, minibar, seif electronic, baie cu cada sau dus, sistem de acces in camera cu card RFID, oglinda machiaj, uscator de par si priza de barbierit, halate baie si papuci, produse cosmetice hoteliere, mobilier modern pentru camere si balcone/terase camere.

Descriere spatii cazare:
CORP A HOTEL SATURN (4 nivele)- camere duble si apartamente
–camera dubla de lux standard -matrimoniala / twin , cu o suprafata de 26 mp, baie cu cada, balcon/terasa,  pat matrimonial 160-180/200 cm sau 2 paturi individuale  90/200 cm, doua fotolii.
–camera dubla de lux cu vedere la piscina – matrimoniala, cu suprafata de 26 mp, baie cu cada, balcon, pat matrimonial 160/200 cm, canapea extensibila.
– apartamente de lux – compuse din dormitor cu pat matrimonial si camera de zi cu canapea extensibila (pentru 2 persoane), dormitorul avand baie cu Jacuzzi, iar camera de zi baie cu cada, terasa  cu acces direct din dormitor si camera de zi, suprafata 52 mp.
Corp B  HOTEL SATURN- este compus din parter si etaj, avand in componenta – camere duble, junior suite si apartamente.
–camera de lux superioara– matrimoniala, cu o suprafata de 26mp, baie cu dus, terasa, pat matrimonial 160-180/200 cm, canapea extensibila (1 loc), vedere la gradina, mobilier modern, decoratiuni marine, baie cu dus.
-camera economy, cu o suprafata de 20 mp, baie cu dus, terasa, pat matrimonial 160/200 cm, vedere la gradina, mobilier modern, decoratiuni marine, baie cu dus. Ocupare in regim single sau 1 adult si 1 copil sau maxim 2 adulti. Pentru acest tip de camera nu se poate adauga patut copil sau pat suplimentar.
–camere de lux superioare interconectate, compuse din doua dormitoare, unul superior de lux cu pat matrimonial 180/200 cm si unul economy pentru copii cu pat matrimonial 160/200 cm, terase individuale, vedere la gradina, mobilier modern, decoratiuni marine, baie cu dus. Pot fi utilizate si individual.
–suita junior de lux superiora – cu pat matrimonial, zona amenajata pentru relaxare, suprafata  36 mp, canapea extensibila (1 loc), baie cu dus si terasa cu vedere la gradina.
–apartamente de lux superioare – compuse din dormitor si camera de zi, pat matrimonial 180/200 cm, canapea extensibila (pentru 2 persoane) , mobilier modern, decoratiuni marine, terasa cu vedere la gradina, suprafata 52 mp.

Restaurante si baruri
Sunt pregatite sa isi intampine oaspetii si sa le satisfaca cele mai exigente gusturi si preferinte culinare din bucataria romaneasca sau internationala.
Locul de joaca interior – un tărâm magic pentru cei mici la Hotel Saturn!
Stim cât de important este ca cei mici să se simtă în largul lor și să aibă parte de distracție pe măsură! De aceea, am creat un loc de joacă interior complex și colorat, ideal pentru momentele în care doriți să vă relaxați, știind că cei mici se distrează. Le oferim copiilor activități diverse, de la tobogane și piscina cu bile colorate până la jocuri interactive și zone de explorare. Fiecare colț al acestui spațiu este proiectat pentru a le stârni imaginația și a le pune la încercare abilitățile. Designul prietenos și culorile vesele ale locului de joacă creează o atmosferă plină de bucurie și entuziasm, invitând copiii într-o lume unde imaginația nu are limite. Folosirea locului de joacă este permisă doar sub supravegherea permanentă a copiilor de către un însoțitor – persoană adultă. Echipamentele pot fi utilizate de copii cu varsta intre 4 si 10 ani, cu inaltimea de maxim 1,4 m si cu greutatea de maxim 40 kg.

Servicii de masa
Servire a la carte– se asigura la comanda din meniurile puse la dispozitie de unitatile de servire din incinta hotelului.
Masa in regim bufet
– Mic dejun bufet- intre orele 07.00-10.00
– Pranz bufet- intre orele 12.30-14.30 – preparate culinare din gastronomia romaneasca si internationala;
-Cina bufet 18.30-20.30 – preparate culinare din gastronomia romaneasca si internationala;
Pentru cazare cu demipensiune: se asigura mic dejun si cina. Bauturile nu sunt incluse.
Cazare cu all inclusive cuprinde:
–  Mic dejun bufet- intre orele 07.00-10.00;
–  Pranz bufet- intre orele 12.30-14.30 – preparate culinare din gastronomia romaneasca si internationala; bauturi  alcoolice si nealcoolice (aperitive, digestive, vinul casei , bere, racoritoare, cafea, ceai, apa);
– Gustari  15.00-17.00 (snacks-uri, cafea, ceai, fructe, dulciuri);
– Cina bufet 18.30-20.30 -preparate culinare din gastronomia romaneasca si internationala; bauturi indigene alcoolice si nealcoolice (aperitive, digestive, vinul casei, bere, racoritoare, cafea, ceai, apa);
Bauturi racoritoare, cafea, ceai, apa, bere indigena, vin alb, vin rosu  — lobby bar, bar piscina  intre orele 10.00 – 22.00.

Turistii care achizitioneaza cazare cu All Inclusive/ Demipensiune/ Mic dejun vor beneficia de servicii in baza bratarilor primite la receptia hotelului. Serviciile vor fi oferite pentru numarul de adulti si copii declarati in rezervare. Persoanele nedeclarate vor fi incasate la receptie la tarifele din ziua respectiva.

Serviciile de masa (demipensiune sau all inclusive) se pot servi ”a la carte” (pana la data de 30,06 si incepand cu 01,09), daca numarul turistilor cu servicii de masa nu este suficient de mare pentru realizarea bufetului.

Servicii fara plata: Acces piscină si plaja privata dotate cu sezlonguri, umbrele, prosoape (in limita locurilor disponibile), sală de fitness, loc de joaca pentru copii, depozitare si transport bagaje in incinta, stand de presă, păstrarea valorilor, internet wireless în lobby şi în camere, convorbiri telefonice in incinta hotelului,  serviciu de trezire,  check-mail.
Servicii cu plată: saună, jacuzzi, baie cu aburi, scaune ceramice de relaxare, masaj terapeutic si de relaxare, spălătorie, convorbiri telefonice în afara hotelului, room-service, parcare (in limita disponibilitatii).

Animale de companie: Accesul cu animale de companie nu este permis.

Facilitati pentru copiii si adultii insotitori:
Cazare si masa (conform meselor achitate de adulti) copiilor cu varsta pana la 2,99 ani este gratuita, fara a se asigura pat suplimentar. Pentru copii cu varsta 0-2,99 ani se poate asigura gratuit baby coat (in functie de disponibilitati).
Copii cu varsta intre 3 -15,99 ani beneficiaza de reduceri la serviciile de cazare si masa in functie de categoria de varsta, tipul spatiului de cazare si a serviciilor turistice achizitionate, perioada sejurului, oferte speciale.
Se considera adult orice persoana care a implinit varsta de 16 ani.
Adultii insotitori (de la 16 ani) beneficiaza de reducere de 30% la serviciile de cazare (in functie de sezonalitate) si achita integral serviciile de masa in cuprinse in serviciile turistice  achizitionate de adultii titulari si se acorda pat suplimentar.
Numarul maxim de persoane admis in camera dubla este de 2 adulti si 2 copii sau 3 adulti. Numarul maxim de persoane admis in apartament este de 3 adulti si 1 copil (0-11,99 ani).
In camera dublă/ apartament se acceptă un singur pat suplimentar.

Politica de Check-in și Check-out:
Ziua de cazare (Check-In) începe la ora 18:00 iar eliberarea camerei se face pana la ora 12:00 (Check-out).
Eventualele prelungiri sau late check-out (eliberarea camerei mai târziu de ora 12) se vor anunța la recepție cu cel putin 24h înainte și se vor asigura în funcție de disponibilitate, contra cost.
Serviciile din ziua sosirii incep la ora 18:00, moment in care veti primi bratara ce va ofera acces la facilitatile mentionate in pachetul de servicii.
Contravaloarea serviciilor se va achita conform politicii de rezervare (avans, plata integrala). Eventualele diferente de plata se vor achita in momentul check-in-ului.
La cazare turiștii vor achita taxa speciala de stațiune conform HCL a UAT Mangalia, in valoare de 5 lei/zi/persoana adulta.
La check-in este obligatoriu a se prezenta documentele de identitate (carte de identitate, pasaport, certificat de naștere in cazul copiilor) pentru toate persoanele ce vor beneficia de serviciile de cazare si documentele rezervarii.

Conduita Restaurant
Servirea mesei si a bauturilor se realizeaza in spatiile special amenajate si nu este permisă scoaterea de preparate si bauturi in scopul servirii in alte spatii (camere hotel, piscina, holuri, etc.). În cazurile excepționale (medicale), oaspeții se vor adresa personalului restaurantului.
Recomandăm o ținută decentă și un comportament respectuos în cadrul spatiilor de folosinta comuna, atât fața de oaspeți hotelului, cât și față de personalul de servire.

Dotari
Hotelul dispune în fiecare cameră de seif. Oaspeții sunt rugați să depună valorile pe care le au cu ei în seif. Administrația hotelului nu este responsabilă de obiectele sau valorile uitate, pierdute, nesupravegheate sau neprotejate.
Camerele sunt dotate cu minibar-uri, destinate exclusiv păstrării băuturilor specifice acestui tip de serviciu. Desigilarea, inlocuirea, scoaterea produselor din minibar in alt scop decat cel de consum, sunt  interzise. De asemenea este interzisa si depozitarea in minibar a altor produse in afara celor din inventarul minibarului. Toate produsele de minibar constatate ca fiind degradate din vina clientului vor fi puse la plata in sarcina clientului. 
Pentru rezervarile efectuate pe site-ul www. hotelsaturn.ro
Puteti utiliza sistemul nostru de rezervari online pentru a verifica disponibilitatile sau pentru a va calcula valoarea sejurului, iar dupa finalizarea rezervarii primiti confirmarea de rezervare. Tariful total calculat in sistemul de rezervari online include TVA de 9%. Tarifele nu includ taxa de statiune, aceasta se va achita la receptia hotelului in ziua check-in-ului, conform Hotararii Consiliului Local Mangalia, valabila pentru toti turistii cu varsta peste 18 ani.

Rezervare achitata online cu card de credit: Aceasta tip de rezervare este inregistrat automat iar contravaloarea rezervarii va fi debitata de pe cardul dumneavoastra.
Conditii de plata si anulare a rezervarilor:
Oferta Standard Vara 2025:
Garantarea rezervarii: in termen de 24 ore de la emiterea si transmiterea facturii proforme trebuie achitat 30% din contravaloarea sejurului, iar diferenta de 70% se va achita cu cel putin 30 zile inainte de sosirea la hotel. Neachitarea facturii proforme in termenele prevazute duce automat la anularea rezervarii.
Plata rezervarii se poate efectua in baza facturii proforme prin: virament bancar sau online cu card bancar.
Dupa efectuarea platii va rugam sa ne trimiteti dovada platii pe adresa de e-mail: info@hotelsaturn.ro in vederea emiterii facturii fiscale de avans.
Anularea rezervarii: In caz de anulare cu cel putin 30 zile inainte de inceperea sejurului, penalizarea va fi de 30% din contravaloarea sejurului. Orice anulare cu mai putin de 30 zile inainte de sosirea la hotel, inclusiv no show, se va penaliza cu 100% din contravaloarea sejurului comandat.
In cazul in care turistul isi micsoreaza perioada de sedere in hotel, in timpul sejurului, se va achita intregul sejur comandat initial.
In caz de no-show, camera va fi retinuta doar prima noapte de cazare apoi rezervarea este anulata fara un anunt prealabil.

Oferta Early Booking 2025:
 Conditii de rezervare: oferta este valabila in perioada 01.11-28.02.2025
Garantarea rezervarii: avans 100% din contravaloarea rezervarii se va achita in maxim 24h de la emiterea facturii proforme. Neachitarea facturii proforme in termenele prevazute anterior duce automat la anularea rezervarii.
Plata rezervarilor efectuate prin Oferta Early Booking, se poate efectua in baza facturii proforme prin: virament bancar sau online cu card bancar.
Dupa efectuarea platii va rugam sa ne trimiteti dovada platii pe adresa de e-mail: info@hotelsaturn.ro.
Anularea rezervarilor prin Oferta Early Booking: in caz de anulare sau no show, sumele achitate sunt nerambursabile. Modificarea rezervarilor se poate efectua in limita disponibilitatilor.
In cazul in care turistul isi micsoreaza perioada de sedere in hotel, in timpul sejurului, se va achita intregul sejur comandat initial.
In caz de no-show, camera va fi retinuta doar prima noapte de cazare apoi rezervarea este anulata fara un anunt prealabil.
Rezervari efectuate telefonic sau prin e-mail
Puteti sa contactati departamentul de rezervari la numarul de telefon +4 0748 221 021 sau +4 0748 221 023 sau prin email la info@hotelsaturn.ro

Tarifele difera in functie de tipul de camera pentru care optati, disponibilitate, perioada, cat si in functie de numarul de persoane din camera.

Politica de rambursare
Daca durata sejurului se scurteaza, din motive independente de hotel, hotelul nu are obligatia de a restitui contravaloarea noptilor neconsumate.

Schimbarea datelor de facturare
Clientul are obligatia sa furnizeze toate detaliile de facturare inainte de emiterea facturii fiscale. Eventualele solicitari ulterioare de modificare nu vor fi luate in considerare de catre hotel.

Piscina si plaja
Pentru sezlongurile din zona piscinei si a plajei hotelului nu se fac rezervari.

Parcarea
Hotelul dispune de locuri de parcare contracost, în limita disponibilității. Hotelul nu își asumă în niciun fel responsabilitatea civilă sau penală pentru orice fel de pagubă sau prejudiciu aduse mașinilor, vehiculelor motorizate sau nemotorizate, pentru bunurile lăsate în interiorul acestora sau pentru pagubele cauzate din pricina avarierii.

Selectarea oaspetilor
Respectul fata de ceilalti oaspeti si fata de personalul complexului este obligatoriu.
Limbajul neadecvat sau injuriile, dau dreptul unitatii hoteliere sa intrerupa sejurul, fara returnarea sumelor achitate.
Incurajam oaspetii sa ne transmita, intr-o maniera respectuoasa, orice sugestie, solicitare, recomandare sau plangere.
Avand in vedere cele mentionate mai sus, ne rezervam dreptul de a ne selecta oaspetii.

Consideram ca in momentul accesarii serviciilor oferite de complexul hotelier (hotel, restaurant, bar, piscina, plaja), oaspetele a luat cunostinta de termeni si conditiile mentionate mai sus si le-a acceptat in mod tacit.

Acești termeni și condiții pot suferi modificări fără o notificare prealabilă.